Pipacs

Jó barátok leszünk? Mancsot rá!

Hajnali horror: a zöld krokodil majdnem megölte a sünt!

Ma hajnal fél háromkor arra ugrottunk ki az ágyból, hogy eszeveszetten sípol a kedvenc gumikrokodilom a kertben! Jószagú először megrémült, hogy kint felejtett engem és azért szól a gumikroki, mert így jelzem, hogy be akarok menni... Aztán meglátta, amint éppen borzas-álmos fejjel bambán bújok ki a paplan alól és én sem értem, mi történik... Akarom mondani, hős házőrzőként ÉN hallottam meg először a sípolást és ÉN keltettem föl Jószagút! Khm, mielőtt még bárki félreértené!

Jószagú persze nagyon bátor (mint én), ezért egy elemlámpával felszerelkezve kiment a kertbe, hogy elkapja a betolakodó krokodilnyúzót! Körbenézett az ajtórésből :) Majd mikor látta, hogy NINCS kint a hétfejű sárkány, kisettenkedett. A bokor alatt pedig a következő kép tárult a szeme elé:

pipacs_sun_190812.JPG

Nem látjátok jól? Mutatom közelebbről:

pipacs_sun_190812_2.jpg

Egy SÜN "játszott" a kedvenc játékommal! Jószagú nem hitt a szemének, de mikor lekapcsolta az elemlámpát, újraindult a vad sípolás. Még mielőtt bárki elolvadna, hogy jaj, de cuki süni-büni, jelzem, hogy nem kéne... Egyrészt majdnem kiszedtem a tüskés gatyájából a haramiát, hát mégis mit képzel ez, grrrrrrrrrrrrr.... De Jószagú visszatett a szobába, hogy ne ijesztgessem szegény párát, mert van annak nélkülem is elég baja. Meg úgyis csak megbökné a nózimat. Ja, ha nem kellek, nem kellek! Így mire Jószagú visszajött, én már újra hanyatt horkoltam az ágyon... Másrészt, ha nem ébredünk fel, akár tragédia is történhetett volna: a zöld műanyag nyilván nem tett volna jót a sün pocakjának. :(

Most ez a hajnali kaland jól végződött. Jószagú lecserélte a gumikrokit egy illatos barakcra, hadd falatozzon abból a sünkoma, mert Jószagúnak nem hiányzik még egy sündisznótor a lelkiösmeretének... És most már tudjuk, megtapasztaltuk, hogy nem hagyunk szerteszét minden vackot a kertben, tényleg igyekszünk inkább papírral felszedni a kakit is a műanyag zacsi helyett, és nem eszünk olyan helyen, ahol műanyag evőeszközt adnak, mert a műanyag gyilkos fegyver.

A műanyagválság pont ugyanígy öl meg ártatlan állatokat a természetben. Az én gumikrokim nem szemét volt, csak véletlenül kint bandázott éjjel a kertben, de egy éhes süni kajának nézte. Az állatok néha fura dolgokra képesek, nem tudják, hogy mi, emberek (khm...akarom mondani jelen esetben kutyák) mivel szemeteljük tele a környezetünket. Elfogyasztják a műanyagszemetet és elpusztulnak tőle. Ahogy az én ártatlan gumikrokim is majdnem megölte az éhes éjszakai tüskés vándort.

Ti is bánjatok felelősen a műanyagokkal!

Vau?

Vau!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pipacskutya.blog.hu/api/trackback/id/tr1015005786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akati1984 2019.08.13. 07:42:20

Ezt a netto baromsagot remelem viccnek szanta a cikk iroja!

Pirx_pilóta 2019.08.14. 16:24:38

Ugye az megvan, hogy a sün az rovarevő így nem megy messzire az illatos barackkal?

MagyarTarka · https://www.facebook.com/profile.php?id=100011062750336 2019.08.22. 13:01:30

@élhetetlen: Esznek bizony! Sőt, (madár)tojást is fogyasztanak, ha hozzájutnak.

Kishapsi 2021.07.18. 12:15:52

Mikor jön Pipacs következő története?
süti beállítások módosítása