Pipacs

Jó barátok leszünk? Mancsot rá!

Csajos napot tartottam!

Nagyon sok dolgom volt mostanában. Például szépülnöm kellett. Elvégre lassan igazi csaj leszek! Olivérnek eddig is tetszettem, de Jószagú úgy gondolta, ideje egy kicsit rendbe rakni a tollamat. Illetve a szőrömet. Meg a mancsomat. Meg mindent. A kádban eddig is többször megcsobbantam, de a kozmetika az mégiscsak más!

Én nem féltem! De Jószagú kicsit igen. Gondolta, másnak vinnyogjak, ne neki facsarodjon a szíve, ezért megkérte Rózsipótmamit, dobjon be a Zsuzsihoz egy szépítő körre. Én nem értem, mire volt ez a nagy szervezés, Zsuzsi igazán kedves volt velem, és remekül éreztem magam. Eltekintve attól a kis balesettől... Jó, hát mi tagadás, mégiscsak félhettem egy kicsit, mert odacsokiztam az asztalra... :)

De nézzétek csak meg, milyen ügyesen tartottam a mancsomat a körömvágásnál! Ugye? Még jó, hogy Jószagú megtanította a pacsizást, itt is pont ezt kellett csinálni, csak hosszabban. Csitt-csatt és máris csini rövid körmeim lettek! Zsuzsi azt mondta, nem vágja le inkább a szőrömet, mert elég ritka kis bundám van, inkább csak kiszedegeti ami már nem kell... Hát ez nem esett valami jól. Jószagú néha otthon is elkapott egy körre azóta, egy ideig türelmes vagyok, de aztán grrrrrrrrrrrrr... És különben is!

Én egy vagány, borzas kutyalánynak születtem, nem kell belőlem piperkőcöt csinálni, igaz?!

A bejegyzés trackback címe:

https://pipacskutya.blog.hu/api/trackback/id/tr914105393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása