Pipacs

Jó barátok leszünk? Mancsot rá!

Az anyukám egy kacsa volt?

Amióta odakerültem, Jószagú azon agyalt, vajon mitől lettem én ilyen szép, meg okos, meg kedves, meg... Na jó, egyszóval csodálatos vagyok.

A szálkás tacskó nem kérdés, nézzétek csak meg a pofácskámat. Meg a természetem se egyszerű, amit én kitalálok, annak úgy kell lenni. Ha nem ma szedem ki a kis porcelántörpét a virág mellől a cserépből, akkor holnap. De kiszedem, ha addig élek is! Grrrrrrrrrrr... Rafkós kis csajszi lettem, annyi szent. De miből lehet a másik felem? Jószagú már sokmindenkivel beszélgetett - marha jó, ha az embernek, kutyának a múltját firtatják... Hiába, a mami nagyétvágyú volt, és valaki befigyelt a kerítésen. Valaki azt mondta, talán egy mudi lehet bennem. Bennem aztán nincs! Kikérem magamnak! Vagy egy puli? Jószagú erre nagyon hajlott volna, mert az első nagykedvence egy puli volt, és úgyis azt mondta, hogy bennem az összes jókutyája újjászületett, mert én vagyok a legjobb, a legszebb, legokosabb... na jó, ezt már tudjátok úgyis. :)

Aztán most hétvégén valamiért tapogatta a talppárnácskáimat és huzigálta a bigyót, amit talált, mert azt hitte, valami beleragadt a szőrmókok közé. Már majdnem mondtam neki, mit huzigáljon, de egyedül is rájött, hogy az a bigyó nem odaragadt, hanem az oda nőtt! Az az enyém! Jószagú marhára meglepődött, hogy eddig ezt nem vette észre, pedig már majdnem hat hónapja együtt élünk. Hát igen, ilyen dolog ez, lakva ismerszik meg a másik... 

Egy szónak is száz a vége, nagyon jól fejlett úszóhártyáim vannak az ujjaim között! Jószagú azt mondta, akár egy kacsa is lehet az anyukám. Persze tudom én hogy viccelt, de hogy ezekhez az ostoba fostosokhoz hasonlított, akik össztrottyolják a Balaton-partot, ez mégiscsak sok! De megbocsátok neki, hát lehet a Jószagúra haragudni? Nem lehet. Persze nem valami okos, mert láthatta volna, hogy imádom a vizet, nem véletlen, hogy a Rózsipótmama még pancsit is csinált nekem. De jobb későn mint soha!

Jószagú lázasan tekergette a telefonját, hogy megtalálja, milyen kutyának lehet úszóhártyája. Na jó, az újfulandi talán túlzás... A spanielek Jószagú szerint butábbak nálam. Így megmaradtunk az uszkárnál. Már csak azért is, mert nekem se hullik a szőröm.

Na, most már akkor ez is le van tudva, meg lehet nyugodni. Tacskó, uszkár keverék vagyok. A legokosabb, legszebb, legkedvesebb, legügyesebb... A Pipacs.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pipacskutya.blog.hu/api/trackback/id/tr914278299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishapsi 2018.10.27. 09:11:42

Tutti, hogy uszkár :-)
süti beállítások módosítása