Pipacs

Jó barátok leszünk? Mancsot rá!

A hókutya az jókutya?

Sziasztok! Tudom, jó rég nem jártam itt, lécci ne haragudjatok, nagyon sok dolgunk volt Jószagúval! Például elkezdtünk kutyasuliba járni, mert Jószagú azt mondja, nagggyon okos kiskutyája vagyok neki. De a Jószagú berágott, mert az a kétlábú, aki a kör közepén állt, beszélés közben sokat cigizett. Jószagú is cigizik, mondjuk én ezt utálom, mert akkor nem olyan jó a szaga. De azt mondja, ő akkor nem gyújtana rá, ha éppen sok embernek meg a barátaiknak tart sok pénzért okosítást. Azt mondja a Jószagú, hogy ő nem azért megy a tiszta levegőre velem, hogy a pofájába füstöljenek. Úgyhogy többet nem mentünk. Mostanában meg a Jószagú mindig későn jött haza, már alig bírtam a csurit, de azért ügyes voltam, meg a Jószagú néha napközben is hazajött, ha tudta hogy későig kell dolgoznia. De most már napok óta itthon van, csak velem foglalkozik, és ez olyan VAUUUUUUUUUUUUU!

És egyik nap olyan jót aludtam, furcsálltam is, hogy már nagyon világos volt, mikorra kikeveredtem Jószagú dunyhája alól... Jaaaaaa... hát persze hogy jókutya nem alszik az ágyban! De azt nem mondta senki, hogy hajnalban se kúszhatok be a paplan alá csak úgy héderelni egyet... Nincs is annál jobb, mikor odadugom a popimat a Jószagú hátához a meleg paplan alatt. Csak az a baj, hogy néha elfelejtkezek magamról és horkolok, arra meg a Jószagú felébred. Szóval, egyik éjjel nagyon jót aludtunk mi ketten, bár valami fura neszt hallottam a füleimmel és valami fura szag is volt a levegőben. Aztán mikor lementünk, minden fehér volt! Nem értettem, hova lett a fű, meg a járda. Meg a régi szagok is elbújtak a fehér alá. És a levegő is tele volt valami fehér szösszel, némelyik az orromra pottyant - aztán eltűnt! Ti értitek ezt? 

A Jószagú nevetett - ezt nagyon szeretem! Aztán elmentünk a Hajógyárira, ott a Jószagú levette a pórázt rólam, én meg csak úgy rohantam, hátha megtalálom a nagy fehérség végét. Jószagú már nagyon kiabált - de én még mindig nem értem oda. Végül visszafordultam - mégiscsak Jószagú adja nekem a vacsorát, ez a biztos pont. Aztán felmarkolt egy adagot a Fehérből és képzeljétek el, varázsolt belőle egy Labdát! Eldobta, szaladtam, szaladtam - hova lett? Feltúrtam mindent, a Jószagú illata itt van szerteszét, de a Labda sehol! Rohangáltam ide-oda, végül már a bundám is tele lett a Fehérrel. A hasam kicsit fázott is... Jószagú felkapott, egy törülközővel összeborzolta a bundámat, becsavart egy plédbe és berakott az autóba. Hazamentünk, pedig én nagyon akartam volna még játszani. A Jószagú viszont féltett, hogy felfázok, mert mégiscsak egy kislány vagyok. De megígérte, ha megint esik a Fehér, megint szaladgálhatok benne és csinál nekem Labdát.

Azóta minden reggel fülelek az ablaknál, de nem hallom, hogy esne.

Jószagú azt mondta, idén nem lesz fehér a karácsony.

Vajon mi a csuda az a karácsony, ami nem lesz fehér?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pipacskutya.blog.hu/api/trackback/id/tr9914509758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása