Pipacs

Jó barátok leszünk? Mancsot rá!

Kicsi kutya a nagy úton...

A Gazdi elment, de biztos visszajön értem! Vagy talán bújócskázik velem, mint én a tesóimmal? Ez az! Ez csak játéééééék! Juhééééé! A játékot nagyon szeretem! Megkeresem a Gazdit! Nyomás, ki a bokorból, úgyis böki az orromat. Bátran, a Gazdi vár!

car-1168158_1920.jpg

Jaj, mi ez a sok fényes szaladgáló? Félek, mert nagyon hangosak és büdösek... Arra menjek? Vagy erre? Várjatok! Így nem tudok átmenni, pedig a Gazdi biztos ott vár, még egy kicsit érzem is a szagát! Akkor itt szaladok tovább, csak már nagyon éhes vagyok és fázom... Pötyög valami a nózimra, de nem én sírok ám! Én már egy nagy kutya vagyok és okos és mindjárt hazaérek. Bárcsak itt lenne a Mama, meg a többiek!

Jé, itt egy másik valaki, hasonlít a Mamához. Csak... Olyan fura szaga van... Hé, odabújhatok hozzád? Hallasz? Miért nem válaszolsz? Jó én szóltam, jövök! Te figyelj, miért vagy ilyen hideg? Azt hittem, megmelegítesz... Te nem vagy a Mama, az biztos, mert ő meleg és megnyalogatna, mert örülne nekem. De te csak itt fekszel a fényes szaladgálók mellett és rossz a szagod... Akkor... Szia, inkább én tovább megyek, hátha megtalálom a Gazdit. Vagy a Mamát. Vagy valakit! Héééé! Valaki! Ííííííííííííííííííííííííííí!

Vigyél hazaaaaaa!

Lecsücsülök. Elfáradtam. Hohóóóó...! Hát, te ki vagy? Jó szagod van, te nem fogsz bántani, de azért félek tőled... Felveszel? Jó... Itt már jó... Odabújok a nyakadhoz, ott jó szag van és meleg. Köszi, csak azért nyaltam a füledbe, hogy tudd, mennyire örülök!

Jó leszek, megígérem, nem szedem le a fényes labdákat a zöld izéről! És csak ritkán csinálok majd sárga tócsát, azt a Gazdi nem szerette, mindig elverte a popimat és az fájt... Gazdiiiiiiiii... Úúúúúúúúú... Hol vagy?

Te akkor most hazaviszel? Érzem, laknak itt mások is, ők is kicsit szomorúak... De én idebújok az öledbe, nem baj? Mire felébredek, biztos eljön értem a Gazdi...

kicsi.jpg

 

(a történet hamarosan folytatódik)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pipacskutya.blog.hu/api/trackback/id/tr7513885716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása